Fighters from the Free Syrian Army fire an anti-aircraft machine gun mounted on a vehicle deploy during fighting against the Islamic State (IS) group jihadists in the northern Syrian village of Yahmoul in the Marj Dabiq area north of the embattled city of Aleppo on October 10, 2016. Syria's main opposition group called for foreign allies to supply rebel forces with ground-to-air weapons to counter deadly air raids in Aleppo. / AFP PHOTO / Nazeer al-Khatib / ALTERNATIVE CROP

شامی حزبِ اختلاف کا اسد حکومت پر جنگ بندی کی خلاف ورزیوں کا الزام

شامی حزب اختلاف نے اسد رجیم پر جنگ بندی کی مسلسل خلاف ورزیوں کا الزام عاید کیا ہے اور ان کی مذمت کی ہے۔
شامی حزب اختلاف کے مختلف دھڑوں نے ہفتے کے روز ایک مشترکہ بیان جاری کیا ہے جس میں کہا ہے کہ تمام فریقوں کو جنگ بندی کی شرائط کی پاسداری کرنی چاہیے اور اس ضمن میں کوئی استثنا نہیں ہونا چاہیے۔
روس اور ترکی کی ثالثی میں شامی حزبِ اختلاف اور صدر بشارالاسد کی حکومت کے درمیان جنگ بندی کا سمجھوتا طے پایا تھا۔اس پر جمعرات کی شب سے عمل درآمد کا آغاز ہوا تھا اور ان دونوں ممالک نے اس جنگ بندی کا سمجھوتا اور ایک قرارداد کا مسودہ اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کو بھیجا تھا۔
سلامتی کونسل میں اس مجوزہ قرارداد پر آج (ہفتے کے روز) رائے شماری کا امکان ہے۔اس میں جنگ بندی سمجھوتے کی توثیق کی گئی ہے اور شام میں قیام امن کے لیے ایک نقشہ راہ کی حمایت کی گئی ہے۔اس کے تحت پہلے ایک عبوری حکومت تشکیل دی جائے گی۔

About BBC RECORD

Check Also

الجزائر میں بدبخت شخص نے امام مسجد کو نماز کے دوران شہید کردیا

Share this on WhatsAppالجزائر سٹی: الجزائر کی مسجد طارق بن زیاد میں ایک بد بخت ...

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے