چائنا کلچرل سنٹر پاکستان

تحریر؛ عدنان حمید

وبائی امراض نے فنون اور ثقافتی ورثے کے شعبے پر اچانک اور کافی اثر ڈالا۔ عالمی سطح پر صحت کا بحران اور غیر یقینی طور پر اس کے نتیجے میں تنظیموں کے عملوں کے ساتھ ساتھ پورے شعبے کے افراد کو بھی اس نے شدید متاثر کیا۔مارچ 2020 تک ، دنیا بھر کے بیشتر ثقافتی ادارے غیر معینہ مدت کے لئے بند کردیئے گئے (یا کم سے کم ان کی خدمات کو یکسر کم کردیا گیا)، اور نمائشیں ، تقاریب اور پرفارمنس منسوخ یا ملتوی کردی گئیں۔ اس کے جواب میں ، ڈیجیٹل پلیٹ فارم کے ذریعہ متبادل یا اضافی خدمات کی فراہمی ، کم سے کم وسائل کے ساتھ ضروری سرگرمیوں کو برقرار رکھنے اور واقعات کو خود سے نئے حصول کے ذریعے دستاویزی شکل دینے کی شدید کوششیں ہوئیں ، جن میں وبائی امراض سے متاثر نئے تخلیقی کام شامل ہیں۔


کوویڈ ۔19 پر قابو پانے کے لئے وبا کے باوجود اعتماد اور عزم کے اظہار کے لئے، پاکستان میں چائنا کلچرل سنٹر نے اپنے فیس بک آفیشل پیج پر 30 سے ​​زیادہ آن لائن ثقافتی سرگرمیوں کا اہتمام کیا ہے جن میں فوٹو گرافی کی نمائشیں، دستاویزی فلمیں اور تقریبات شامل ہیں۔ com / cccenterinpak جو 8000 سے زیادہ سامعین دیکھتے ہیں۔چائنہ آن لائن سیریز کی سرگرمیوں کا دورہ کرنے میں مندرجہ ذیل نمائش شامل ہیں جو ان مہینوں کے دوران پاکستان کے فیس بک پیج میں چائنا کلچرل سنٹر پر آن لائن شائع ہوئی تھیں۔


نمائش میں چینی نسلی گروہوں کے شاندار ملبوسات ، اورینٹل جمالیات – بانس ثقافت ، ہینان لوک فنون اور مہارت کی نمائش (غیر منقولہ ثقافتی ورثہ) ، یانگسی دریائے سیاحت کی نمائشوں کی سیریز ، جیانگسو کی توجہ – آپ کے ساتھ زیادہ خوبصورت ، زندہ رہنے کی دولت کی خوبصورتی سچوان ، "جنت اور زمین – چینی تہذیب کا ماخذ” جے جیانگسو لائٹ اور شیڈو کی توجہ، گرینڈ کینال فوٹو نمائش ، شانسی ہسٹری میوزیم کے تعمیراتی کارناموں کی نمائش، چین کے قدیم دارالحکومت پرل کا خزانہ ہاؤس ، چین میں عالمی ثقافتی ورثہ، ہمارا ریشم روڈ، خوبصورت چین ، فطرت اور ہم آہنگی ، قدیم ریشم بادشاہی کوچہ ، ہم آہنگی اور خوشی میں منانا – چینی نئے سال کی نمائش شامل ہیں۔

آن لائن ہزاروں زائرین نے شاندار چینی ثقافتی نمائشوں کا دورہ کیا اور پورے پاکستان اور دنیا بھر سے دیکھنے والے اب ایک نئی ڈیجیٹل پیش کش کے ذریعے پاکستان میں نمائش کرنے والی چائنا کلچرل سنٹر کے بڑھتے ہوئے ذخیرے کا پتہ لگاسکتے ہیں جس میں ورچوئل ٹور ، ویڈیو اور تصویر والے تک مفت رسائی شامل ہے۔ پاکستان میں چائنا کلچرل سنٹر مستقبل میں انسانیت کے تمام وسائل کو چینی تاریخ ، ثقافت اور کہانیوں کی نمائش ، روایتی اور عصری چینی ثقافت ، سیاحت ، ناقابل تسخیر ثقافت کو فروغ دینے کے لئے جامع استعمال کرے گا اور چین پاکستان کے ایک نئے باب کے لئے انتھک کوششیں جاری رکھے گا۔

پاک چین دوستی زندہ باد

About BBC RECORD

Check Also

اوپیک پلس تنازع کا نقصان روس ہی کو ہوگا!

Share this on WhatsAppتحریر؛ سیرل وِڈر شوون سعودی عرب اور روس کے درمیان عالمی مارکیٹ ...

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے