epa03470793 Russian deputy Foreign Minister Sergei Ryabkov during a meeting with Iran's top nuclear negotiator Saeed Jalili (not pictured) in Tehran, Iran, 14 November 2012. The two officials discussed the latest development regarding Iran?s controversial nuclear talks between Iran and the world powers are expected to be resumed either later this or early next year. EPA/STRINGER

آپ نے ہمیں سزا دی تو ہم بھی دیں گے: روس کی امریکا کو دھمکی

روسی خبر رساں ایجنسی انٹرفیکس کے مطابق روسی نائب وزیر خارجہ سرگئی ریابکوف کا کہنا ہے کہ امریکا کی جانب سے شامی حکومت کا جنگی طیارہ گرایا جانا خطرناک جارحیت کی جانب اقدام ہے۔

پیر کے روز مذکورہ خبر رساں ایجنسی سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ ماسکو بشار الاسد کی افواج کے خلاف طاقت کے استعمال کے حوالے سے واشنگٹن کو خبردار کر رہا ہے۔

سرگئی ریابکوف نے واضح کیا کہ امریکا کی جانب سے ممکنہ طور پر عائد کی جانے والی پابندیاں ماسکو کو مجبور کر دیں گی کہ وہ بھی اسی طرح کا جواب دے۔

ایک برطانیہ کی خبر رساں ایجنسی کے مطابق ریابکوف 23 جون کو سینٹ پیٹرزبرگ میں امریکی وزارت خارجہ کے سکریٹری تھامس شینن سے ملاقات میں دو طرفہ تعلقات میں درپیش مسائل پر بات چیت کریں گے۔

About BBC RECORD

Check Also

’سعودی صرف مغرب کی ہمدردیاں حاصل کرنا چاہتے ہیں‘

Share this on WhatsAppقطر کے وزیر خارجہ شیخ محمد بن عبدالرحمن الثانی نے ڈی ڈبلیو ...

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے