دہلی گمنام جائیداد کے نام پر عوام کی چڈھي-بنیان نہ اتارے؛ وزیراعظم مودی سے ہوئے ادھو ٹھاکرے مخاطب

بھارت بی جے پی پر ایک اور حملہ کرتے ہوئے اس کی اتحادی شیو سینا نے بدھ کو وزیر اعظم نریندر مودی سے کہا کہ وہ ملک میں گمنام جائیداد کو بے نقاب کرنے کے نام پر عوام کی چڈھي-بنیان نہ اتارے. شیوسینا صدر ادھو ٹھاکرے نے پارٹی کے ترجمان اخبار سامنا کے اداریے میں لکھا ہے کہ ‘نوٹ بندي کے بعد اب وزیر اعظم نے گمنام جائیداد پر نشانہ سادھا ہے. یہ ایک انتہائی قابل ستائش قدم ہے . لیکن نوٹ بندي کی ہی طرح گمنام جائیدادیں نکالنے کی آڑ میں غریب اور متوسط ​​طبقے کو نہیں کچلا جانا چاہئے. ”

انہوں نے کہا کہ بہت سارے سیاستدانوں، تاجروں، تارکین وطن اور مافیا نے پہلے ہی اپنا کالا دھن جائیدادوں میں سرمایہ کاری کر رکھا ہے. لیکن، ستم ظریفی یہ ہے کہ نوٹ بندي کے بعد عام آدمی پر بے ایمان ہونے کا لیبل چسپاں کر دیا گیا ہے.

اس پر افسوس کا اظہار کرتے ہوئے ادھو ٹھاکرے نے لکھا ہے، ‘مودی نے بیرون ملک بینکوں میں رکھی ہندوستانیوں کی ناجائز کمائی کو واپس لانے کے لیے وعدہ کیا تھا. لیکن حقیقت یہ ہے کہ ایک روپیہ بھی برآمد نہیں کیا گیا اور نہ ہی ایسا دھن رکھنے والوں کو ایک پیسے کا بھی نقصان ہوا. عام عوام نے نوٹ بندي کی چوٹ کو برداشت کیا ہے اور اب بھی عوام تکلیف جھیل رہے ہیں. ”

انہوں نے کہا کہ نوٹ بندي کے بعد عوام کی تکلیف بڑھ گئی ہے، لیکن کالا دھن رکھنے والا ایک بھی مرد یا صنعتکارکو جیل میں نہیں ڈالا گیا.

پاکستان پر ستمبر میں ہوئے سرجیکل اسٹرائک سے موازنہ کرتے ہوئے ٹھاکرے نے کہا کہ پڑوسی (پاکستان) دہشت گردی کا کھیل جاری رکھے ہوئے ہے اور اس کے نتیجہ میں اب تک 50 سے زیادہ فوجی شہید ہو چکے ہیں.

ٹھاکرے نے لکھا، "سرجیکل اسٹرائیک کو حکومت کے لئے بڑی جیت کے طور پر پروپیگنڈہ کیا گیا، لیکن وہ (حکومت) ہمارے فوجیوں کا دفاع کرنے میں ناکام رہی. اب سوال یہ ہے کہ آخر اصلی بے ایمان کون ہے؟”

خیال رہے کہ ٹھاکرے کی پارٹی مرکز اور مہاراشٹر کی حکومت میں بی جے پی کی اتحادی ہے.

کشمیری پنڈتوں کی قابل رحم حالت کے تناظر میں انہوں نے کہا کہ گمنام جائیدادوں پر حملہ کرنے سے پہلے حکومت کو بے گھر کشمیریوں کو ان کے جائز جائیدادیں واپس دلانے میں مدد کرنے کے لئے اقدامات اٹھانا چاہئے.

انہوں نے پوچھا کہ کیا حکومت ان بے گھر کشمیریوں کے لئے سرجیکل اسٹرائیک کرے گی؟ ہم امید کرتے ہیں کہ کشمیری پنڈتوں کو ان کے جائز املاک کو واپس دلانے میں کوئی چالبازی نہیں ہوگی.

About BBC RECORD

Check Also

مودی نے کوئی جارحیت کی تو اختتام اس کے ہاتھ میں نہیں ہوگا، صدر آزادکشمیر

Share this on WhatsAppآزاد کشمیر کے صدر سردار مسعود خان نے کہا ہے کہ مقبوضہ ...

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے